سازام
۱۳۹۱ مهر ۶, پنجشنبه
احمدی نژاد
چه فرقی داره ؟ به خدا هیچی
۱ نظر:
ناشناس
۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱:۲۱
کس ننت...عمه ننه..فرقش لای پاهای مادرته...
پاسخ دادن
حذف
پاسخها
پاسخ دادن
افزودن نظر
بارگیری بیشتر...
صفحهٔ اصلی
اشتراک در:
نظرات پیام (Atom)
کس ننت...عمه ننه..فرقش لای پاهای مادرته...
پاسخ دادنحذف